Les manifestations traditionnelles du 1er mai sont devenues des promenades sans bruit, sans cri, sans expression de notre colère dans une période difficile pour le peuple. Le peuple qui subit les décisions toujours plus libérales des dirigeants politiques. Le peuple qui subit l’Europe capitaliste, l’Europe des états impérialistes qui empêche tout espoir de voir l’Europe sociale des peuples que nous voulons. Mais nous avons encore notre mot à dire à ces dirigeants et en avons assez des manifestations molles.

Las manifestacions tradicionaus deu 1er de mai que son vadudas passejadas shens brut, shens crit, shens expression de la nosta esmalícia dens un periòde mauaisit entau pòple. Aqueth pòple qui pateish de las decisions tostemps mei liberaus deus gavidaires politics. Lo pòple qui pateish de l’Euròpa capitalista, l’Euròpa deus estats imperialistes qui empacha tot esper de véder l’Euròpa sociau deus pòples qui volham. Mes qu’avem enqüèra lo noste mot de díser aus minja-mondes e que n’avem hartèra de las manifestacions mothas.

 

Pour toutes ces raisons le mouvement Libertat invite un maximum de personnes à manifester le 1er mai à Pau, au complexe de la republique à 10h30, dans le bruit et la détermination.

JPEG - 447.1 ko

En consequéncia, lo movement politic Libertat, esquèrra revolucionària d’Occitania, que convida un maximum de personas tad anar manifestar lo 1èr de mai, au complexa de la republica, 10ò30 a Pau dab brut e determinacion.
La manifestation sera suivie d’un repas-grillades à partir de 12h30, salle Récaborde (Hedas Pau). Apéritif et concert des Menestres Gascon (bal occitan) et Inspecteur Gadgé(jazz manouche), et discussions, seront comme toujours au rendez-vous.

La manifestacion que serà seguida d’un repaish-grasilhada a partir de las 12ò30, sala Recabòrda (barri deu Hedas, Pau). Aperitiu e musica (concert Menestres gascon e Inspecteur Gadgé), discutida que seràn com tostemps au rendetz-vs.

Ça-vietz numerosas e numerós ad aqueste eveniment !